فردا قراره.....

عشق حقیقی

همه چی هست!!!


 

به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ،

 

آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی

 

آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ،

 

تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم . . .

:):)

 

فردا قراره برم خونه عقشمازهمين الان دارم لحظه شماري ميكنم.دوست دارم آقا خوش تيپه



نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت19:54---25 خرداد 1391
سلام ببخشید عزیزم امروز داشتم ساکم را برای مکه جمع میکردم بعدشم امروز فاینال زبانم بود دعا کن قبول شم.

زهرا
ساعت18:36---24 خرداد 1391
سلام عزیزم وب شما هم قشنگه امیدوارم که همیشه شاد باشی وسلامت. وآرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی برات دارم گلم .

aroom
ساعت18:02---19 خرداد 1391
سلام گلم مرسی که به وب من سر زدی ممنون باز هم منتظر دیدار بعدی هستم وب 20 داری

عطیه
ساعت17:53---16 خرداد 1391
امیدوارم همیشه از عشق راضی باشی
وب تو هم خیلی قشنگه . اگه خواستی رو آی دی یاهو باهام چت کن . موفق باشی عزیزم
راستی منم یه عشق دارم . واسم دعا کن بهش برسم


elahe
ساعت14:50---16 خرداد 1391
خيلى اينم قشنگ بود.
به وبلاگ منو و عشقمم سر بزن.خوشحال ميشيمممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 13:37 نويسنده رها
яima